Μετά το τέλος των κατατακτήριων ο Μαρκ Γουέμπερ δήλωσε ενθουσιασμένος πως η δεύτερη διαδοχική pole position που κατακτά και το γεγονός πως βρίσκεται μπροστά από τους Κούμπιτσα και Φέτελ τον γεμίζει αυτοπεποίθηση.

"Είναι φανταστικό να βρίσκεσαι στην pole position.Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά και καταφέραμε να πάρουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα το οποίο θα πρέπει να αξιοποιήσουμε στον αυριανό αγώνα.Τα παιδιά στην ομάδα δούλεψαν πολύ σκληρά και το μονοθέσιό μου ήταν απολαυστικό.Το να βρίσκονται μπροστά τρεις κινητήρες Renault είναι μεγάλο εύσημο για την ομάδα.Οι καρδιακοί παλμοί είναι αυξημένοι.Πρέπει να είσαι πολύ ακριβής και εγώ είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ."

"Αύριο το πρωί θα ξυπνήσω χαρούμενος.Ξέρω ότι ο αγώνας θα είναι μεγάλος.Η πίστα είναι πραγματικά πολύ στενή περνώντας δίπλα από τις μπαριέρες ενώ η πίστα αλλάζει κατά τη διάρκεια του Grand Prix.Είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ να έχω έναν καθαρό αγώνα κάνοντας το καλύτερο δυνατό που μπορώ.Η ομάδα μας έδωσε μια καλή θέση στην οποία μπορούμε να βασιστούμε."



Add To Facebook Add To Twitter