Ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα σε ένα επεισοδιακό όπως αποδείχθηκε Grand Prix.Δεύτερος τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον κάνοντας το 1-2 για την McLaren που συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος.Η σημαντικότερη στιγμή του αγώνα ήρθε στον 40ο γύρο όταν ο Σ.Φέτελ συγκρούστηκε με τον Μ.Γουέμπερ σε μια λανθασμένη προσπάθεια του Γερμανού να τον προσπεράσει.Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι εκείνη την στιγμή τα δυο μονοθέσια της Red Bull οδηγούσαν την κούρσα.
Η μάχη για τις θέσεις του βάθρου εκτυλίχθηκε εντυπωσιακή καθώς οι Γουέμπερ,Χάμιλτον,Φέτελ και Μπάτον συμπλήρωναν την πρώτη τετράδα με μικρές διαφορές μεταξύ τους.Στον 16ο γύρο και ενώ ο Χάμιλτον είχε κολλήσει πίσω από τον πρωτοπόρο Γουέμπερ οι δυο πιλότοι μπήκαν στα pits αφήνοντας για λίγο την μάχη στους μηχανικούς τους.Το pit stop του Γουέμπερ ολοκληρώθηκε ιδανικά αλλά δεν συνέβη το ίδιο με τον Βρετανό που έχασε χρόνο και ταυτόχρονο την δεύτερη θέση από το Σ.Φέτελ.Κάπως έτσι πέρασαν οι επόμενοι γύροι στην με τις δυο Red Bull να έχουν την πρωτοπορία και τις δυο McLaren να ακολουθούν ωστόσο φαινόταν αρκετά δύσκολο για τον Λ.Χάμιλτον να διασπάσει τους πρωτοπόρους.
Όλα αυτά μέχρι τον 40ο γύρο όταν μια άσχημη στιγμή για την ομάδα της Red Bull άλλαξε τις ισορροπίες στην κορυφή.Συγκεκριμένα ο Σ.Φέτελ επιχείρησε να προσπεράσει τον team-mate του Μ.Γουέμπερ όμως το αποτέλεσμα ήταν τα δυο μονοθέσια της Red Bull να συγκρουστούν αναγκάζοντας τον Γερμανό να εγκαταλείψει ενώ ο Γουέμπερ έπεσε στην τρίτη θέση και αφού χρειάστηκε να αλλάξει την μπροστινή πτέρυγα.
Όμως η μάχη για την πρώτη θέση δεν είχε κριθεί ακόμη αφού οι Λ.Χάμιλτον και Τζ.Μπάτον έδειξαν πόσο πολύ την ήθελαν για τον εαυτό τους προσφέροντάς μας ένα ακόμη highlight του αγώνα.Ο Μπάτον αρχικά πέρασε τον team-mate του όμως ο Βρετανός κράτησε την γραμμή του για να ξανακερδίσει την πρώτη θέση που κατείχε προηγουμένως.
Στον 54ο γύρο ο Φ.Αλόνσο προσπάθησε να προσπεράσει τον Β.Πετρόφ που βρισκόταν στην όγδοη θέση όμως ο Ρώσος πιλότος δεν ήταν διατεθειμένος να παραχωρήσει εύκολα την θέση του.Αποτέλεσμα ήταν τα δυο μονοθέσια να ακουμπήσουν και ο Αλόνσο να πάρει την όγδοη θέση όμως ο αγώνας του Β.Πετρόφ καταστράφηκε αφού αντιμετώπισε πρόβλημα στο ελαστικό μετά την επαφή που είχαν.
Στη τέταρτη και πέμπτη θέση τερμάτισαν τα μονοθέσια της Mercedes GP του Μ.Σουμάχερ και Ν.Ρόσμπεργκ αντίστοιχα ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Ρ.Κούμπιτσα και Φ.Μάσα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 58 | Winner | 2 | 25 |
2 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 58 | +2.6 secs | 4 | 18 |
3 | 6 | Mark Webber | RBR-Renault | 58 | +24.2 secs | 1 | 15 |
4 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 58 | +31.1 secs | 5 | 12 |
5 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 58 | +32.2 secs | 6 | 10 |
6 | 11 | Robert Kubica | Renault | 58 | +32.8 secs | 7 | 8 |
7 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 58 | +36.6 secs | 8 | 6 |
8 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 58 | +46.5 secs | 12 | 4 |
9 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 58 | +49.0 secs | 11 | 2 |
10 | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 58 | +65.6 secs | 10 | 1 |
11 | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 58 | +65.9 secs | 13 | |
12 | 17 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 58 | +67.8 secs | 16 | |
13 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 57 | +1 Lap | 18 | |
14 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 57 | +1 Lap | 15 | |
15 | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 57 | +1 Lap | 9 | |
16 | 16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 57 | +1 Lap | 14 | |
17 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 57 | +1 Lap | 17 | |
18 | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 58 | +3 Laps | 21 | |
19 | 25 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 58 | +3 Laps | 23 | |
20 | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 52 | +6 Laps | 24 | |
Ret | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 46 | +12 Laps | 22 | |
Ret | 5 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 39 | Accident | 3 | |
Ret | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 33 | +25 Laps | 20 | |
Ret | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 32 | +26 Laps | 19 |
30 Μαΐου 2010 στις 7:16 μ.μ.
Τι θα πει "διά χειρός Φέτελ"; Στα σπορ που απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια πολλών(ομάδα), όποιος κάνει τα λιγότερα λάθη κερδίζει!Σήμερα τα έκανε η Mclaren!Λίγα πρωταθλήματα έχει χάσει από παιδαριώδη λάθη;