Τελικά οι Λ.Χάμιλτον και Σ.Φέτελ δέχτηκαν απλή επίπληξη από τους αγωνοδίκες και δεν τιμωρήθηκε κανένας από την FIA.Οι αγωνοδίκες αφού πρώτα μίλησαν με τους δυο οδηγούς και είδαν βίντεο του συγκεκριμένου περιστατικού αποφάσισαν να μην επιβληθεί τιμωρία σε κανέναν.






Ο Χάμιλτον μετά τον αγώνα υποστήριξε πως δεν έγινε κάτι.
"Άποψή μου είναι ότι δεν έγινε κάτι σοβαρό.Οι μηχανικοί μου με άφησαν να βγω την στιγμή που θεώρησαν κατάλληλη, αλλά βγαίνοντας είδα τον Σεμπάστιαν να βρίσκεται δίπλα μου.Ακούμπησαν λίγο οι ρόδες μας και με έσπρωξε δεξιά.Πέρα από αυτό το γεγονός δεν υπήρξε κάτι άλλο."

Στο μεταξύ ο Φέτελ φάνηκε δήλωσε ανακουφισμένος που δεν συγκρούστηκαν.
"Δώσαμε μια μάχη με τον Λιούις στο pit lane.Δεν ξέρω γιατί βγήκε την στιγμή που πέρναγα από εκεί σαν να ήθελε να ακουμπήσουμε.Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί βγήκε εφόσον εγώ ήμουν λίγο πιο μπροστά έχοντας έτσι κι αλλιώς το πλεονέκτημα."



Add To Facebook Add To Twitter