Ενόψει του Grand Prix στη Κίνα ο Β.Πετρόφ εστιάζει σε έναν μόνο στόχο, να φτάσει στον τερματισμό.

Έχοντας κατά νου τις δυο τελευταίες εμφανίσεις του team-mate του Ρ.Κούμπιτσα, ο νεοεισερχόμενος οδηγός της Renault πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει να βρίσκεται στη Formula 1.

Ο Ρώσος πιλότος δήλωσε:
"Προτεραιότητά μου είναι να τερματίσω ώστε να πάρω την εμπειρία ενός ολοκληρωμένου αγώνα.Επίσης θέλω να πλησιάσω όσο μπορώ στην δεκάδα και ευελπιστώ να παλέψω για τους βαθμούς.Χρειάζομαι μια καλή εμφάνιση στις κατακτήτριες ώστε να περάσω στο Q2 και γιατί όχι και στο Q3."

"Είμαι ικανοποιημένος για τις σχέσεις μου με την υπόλοιπη ομάδα και ειδικά με τους μηχανικούς μου που με βοήθησαν πολύ να προσαρμοστώ στη Formula 1.Από την άλλη πλευρά είμαι απογοητευμένος καθώς δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να φτάσω στον τερματισμό κάτι το οποίο δεν με βοηθά να αποκτήσω εμπειρία."



Add To Facebook Add To Twitter