Ο Μίκαελ Σουμάχερ εξακολουθεί να πιστεύει στην κατάκτηση του τίτλου παρά το κακό ξεκίνημα που τον αφήνει 30 πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο Φ.Μάσα.

Όταν ρωτήθηκε αν συμφωνεί με την δήλωση του Φ.Αλόνσο,που τον βλέπει ως υποψήφιο για την κατάκτηση του τίτλου,ο Γερμανός πιλότος είπε:

"Πραγματικά το πιστεύω.Αν σκεφτείτε το φετινό σύστημα βαθμολόγησης και όλα όσα έχουν συμβεί μέχρι τώρα, πιστεύω πως όλοι μας θα παλέψουμε για τον φετινό τίτλο.Έτσι αν καταφέρουμε να βελτιωθούμε σύντομα στον τομέα της ταχύτητας, δεν βλέπω τον λόγο για τον οποίο δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα.Η σεζόν είναι μεγάλη και εμείς βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή.Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης του μονοθεσίου μας και δεν πιστεύω πως η σεζόν έχει τελειώσει για εμένα και τον Νίκο Ρόσμπεργκ."

Επιπλέον πρόσθεσε ότι τα άσχημα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δεν αφήνουν να φανεί η δουλειά που γίνεται στο παρασκήνιο.

"Όσον αφορά τα αποτελέσματα ξέρω ότι πολλοί περίμεναν κάτι καλύτερο όπως και εγώ άλλωστε, αλλά ο ανταγωνισμός είναι σκληρός.Είναι φυσικό τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να μην μας αντιμετωπίζουν το ίδιο θετικά αλλά εγώ γνωρίζω που βρίσκομαι και τι έχει συμβεί γι'αυτό δεν υπάρχει λόγος να είμαι απογοητευμένος.Εξακολουθώ να είμαι πολύ χαρούμενος και αν σε κάποιους αυτό δεν αρέσει τότε είναι απλά η επιλογή τους."



Add To Facebook Add To Twitter