Η Ferrari έδωσε τέλος στις φήμες που ήθελαν τον Φελίπε Μάσα να αποχωρεί από την ιταλική ομάδα στο τέλος της σεζόν.Ο Φ.Μάσα θα συνεχίσει να οδηγεί το μονοθέσιο της Ferrari μέχρι το 2012 μετά την επέκταση του συμβολαίου του που ανακοινώθηκε σήμερα.

"Είμαι χαρούμενος με την ευκαιρία που μου δίνεται να οδηγώ για την Ferrari τις επόμενες δυο σεζόν.Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στη Formula 1 πάντα αγωνιζόμουν με κινητήρες φτιαγμένους στο Maranello και είμαι περήφανος που θα συνεχίσω να δουλεύω σε μια ομάδα που την νιώθω σαν δεύτερη οικογένειά μου," ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Βραζιλιάνου πιλότου.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι δήλωσε πως πιστεύουν στο ταλέντο των οδηγών τους.

"Ο Φελίπε είναι μέλος της Ferrari για σχεδόν μια δεκαετία και μαζί μας ωρίμασε τόσο σαν οδηγός αλλά και ως άνθρωπος ξεπερνώντας κάποιες πολύ δύσκολες στιγμές όπως επίσης και υπέροχες στιγμές.Θέλαμε να εξασφαλίσουμε σταθερότητα για το μέλλον καθώς πιστεύουμε στην αξία των δυο οδηγών μας που είναι ίσοι όσον αφορά το ταλέντο, τη ταχύτητα αλλά και την ικανότητα να συνεργάζονται για το καλό της ομάδας."



Add To Facebook Add To Twitter