Μετά την σημερινή συνάντηση που είχαν τα μέλη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοινώθηκαν οι αλλαγές που θα ισχύσουν από το 2011.Οι αλλαγές θα είναι αρκετές και κάποιες από αυτές αφορούν τα ελαστικά, τα αργά μονοθέσια, το αυτοκίνητο ασφάλειας και την αεροδυναμική.

Η πρώτη αλλαγή όπως είχε γίνει νωρίτερα γνωστό είναι η αλλαγή του προμηθευτή ελαστικών που από το 2011 θα είναι η Pirelli.

Σημαντική είναι η επαναφορά του κανονισμού του 107%.Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό τα μονοθέσια που δεν θα φτάνουν το 107% του καλύτερου χρόνου στο Q1 δεν θα παίρνουν μέρος στον αγώνα.Σκοπός αυτού του κανονισμού είναι να μην υπάρχουν πολύ αργά μονοθέσια στον αγώνα ώστε να μην λειτουργούν ως εμπόδια για τις ανταγωνιστικές ομάδες.Ωστόσο υπάρχει άλλη μια παράμετρος που θα επιτρέπει την συμμετοχή στον αγώνα αν κάποιος πετύχει στις ελεύθερες δοκιμές χρόνο ισάξιο του 107%.


Τρίτη κατά σειρά αλλαγή που θα ισχύσει από το 2011 είναι η κατάργηση του συστήματος F-Duct που εισήγαγε φέτος η McLaren και την θέση του θα πάρουν οι κινούμενες πίσω πτέρυγες.Με αυτό το σύστημα οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν τα μέρη του μονοθεσίου τους υπό προϋποθέσεις.Αυτές είναι ότι οι οδηγοί θα μπορούν να το χρησιμοποιούν μόνο όταν ειδοποιούνται μέσω ηλεκτονικού συστήματος, θα πρέπει να βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον μπροστινό τους και δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στους δυο πρώτους γύρους του αγώνα.Αυτό έγινε ώστε να υπάρχουν περισσότερες προσπεράσεις και κατά συνέπεια θεαματικότεροι αγώνες.

Μετά τη σύγχυση που δημιουργήθηκε στον αγώνα του Μονακό η FIA αποφάσισε να διαλευκάνει τι θα ισχύει με το αυτοκίνητο ασφαλείας.Συγκεκριμένα ανακοινώθηκαν τα παρακάτω:
"Δεν επιτρέπονται οι προσπεράσεις αν το μονοθέσιο δεν έχει περάσει την γραμμή του αυτοκινήτου ασφαλείας όταν αυτό μπαίνει στα pits.Αν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπει στην πίστα στον τελευταίο γύρο τότε απαγορεύονται οι προσπεράσεις και τα μονοθέσια θα βαθμολογούνται με την σειρά που θα δουν την καρό σημαία."


Τέλος οι ομάδες θα χρησιμοποιούν και πάλι το σύστημα KERS και το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων θα ορίζεται στα 640 κιλά.

Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε τις αλλαγές που αποφασίστηκαν από την σελίδα της FIA εδώ.



Add To Facebook Add To Twitter