Παρά τις τελευταίες άσχημες εμφανίσεις με αποκορύφωμα το Grand Prix της Τουρκίας, στην Ferrari δεν είναι διατεθειμένοι να τα παρατήσουν και ήδη σχεδιάζουν πολλές αλλαγές στα μονοθέσιά τους.

Στο Istanbul Park ο Φ.Αλόνσο δεν κατάφερε καν να προκριθεί στο Q3 αφού υστερούσε δραματικά σε ρυθμό.Ο Φ.Μάσα μπορεί να ήταν ταχύτερος όμως έμεινε πίσω από τις δυο Red Bull,τις δυο McLaren και τη Renault του Ρ.Κούμπιτσα.




Οι μηχανικοί της ομάδας ήδη προετοιμάζουν ένα πακέτο χαμηλής αεροδυναμικής πίεσης στα μονοθέσιά τους που θα εφαρμοστεί το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Μόντρεαλ.Ωστόσο λέγεται ότι ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές θα πραγματοποιηθούν στο τέλος του μήνα πριν το Grand Prix στη Βαλένθια.Συγκεκριμένα οι αλλαγές αυτές αφορούν μεγάλες αναβαθμίσεις στο πίσω μέρος του μονοθεσίου κάτι το οποίο έχει πετύχει η Red Bull με τον καινοτόμο σχεδιασμό της RB6.

Ο Στέφανο Ντομενικάλι σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως ακόμη και αν οι αλλαγές αυτές δεν πετύχουν θα συνεχίσουν την ανάπτυξη του φετινού μονοθεσίου και δεν θα επικεντρωθούν στην επόμενη σεζόν.

"Δεν θα σταματήσουμε την ανάπτυξη αυτού του μονοθεσίου ούτε θα χαραμίσουμε τους μέχρι τώρα αγώνες μας.Παρά το γεγονός ότι τα ιταλικά ΜΜΕ επικρίνουν τα αποτελέσματα της Ferrari, ο Αλόνσο είναι μόλις 14 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος.Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην F10 μέχρι το τέλος της σεζόν.Το πρωτάθλημα είναι ακόμη ανοιχτό και όπως έχουμε δει όλα μπορούν να συμβούν στους αγώνες.Δεν θα τα παρατήσουμε."

Ο Φ.Αλόνσο συμφώνησε ότι η Ferrari μπορεί ακόμη να διεκδικήσει το πρωτάθλημα αλλά εξέφρασε την ανησυχία του πως οι αναβαθμίσεις για την Βαλένθια δεν θα είναι αρκετές για να φτάσουν τους πρωτοπόρους.

"Ξέρουμε ότι η διαφορά μας από την McLaren και την Red Bull είναι μεγάλη αλλά δεν γνωρίζουμε αν αυτό είναι αρκετό.Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά.Δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα χρειαστεί αλλά η αλήθεια είναι ότι τα περίπου 8 δέκατα από την Red Bull και 6-7 δέκατα από την McLaren είναι δύσκολο να καλυφθούν με τις αλλαγές στη Βαλένθια."



Add To Facebook Add To Twitter