Μετά το τέλος του Grand Prix στον Καναδά ο Λ.Χάμιλτον εμφανίστηκε πανευτυχής ενώ δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα στην ομάδα του.

"'Ήταν ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο.Ήρθα εδώ την τετάρτη και τα πήγαν πολύ καλά.Είχα τρομερή υποστήριξη από τους οπαδούς αφού ήταν πάρα πολλοί οι Βρετανοί εδώ, το οποίο είναι υπέροχο.Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά σε έναν από τους δυσκολότερους αγώνες μέχρι τώρα.Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για την ομάδα."


Ο Χάμιλτον αναφέρθηκε και στην Red Bull λέγοντας πως εξακολουθούν να έχω το πάνω χέρι αν και η ψαλίδα φαίνεται να κλείνει.

"Κάνουμε ότι μπορούμε για να μειώσουμε την διαφορά μας από αυτούς.Σε άλλες πίστες που η κάθετη δύναμη ασκείται λίγο ψηλότερα ίσως είναι καλύτεροι αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μειώσουμε την ψαλίδα.Είναι ξεκάθαρο ότι στους αγώνες τα πηγαίνουμε καλύτερα και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.Αυτή είναι μια ξεχωριστή μέρα για μένα.Εδώ κέρδισα το πρώτο μου Grand Prix και το να το επαναλαμβάνω μετά από τρία χρόνια είναι μια πραγματική ευχαρίστηση."

Τέλος ο Βρετανός αναφέρθηκε στο περιστατικό με τον Φ.Αλόνσο που έγινε κατά τη διάρκεια του πρώτου pit stop των δυο οδηγών, αλλά και στον ρόλο που έπαιξε η κίνηση.

"Μπήκα λίγο πιο γρήγορα από αυτόν αλλά προφανώς δεν είχα και το καλύτερο pit stop.Είδα να τον απελευθερώνουν και όπως απομακρυνόταν τον μπήκε στο σημείο που δεν είχα ορατότητα.Ξαφνικά βρέθηκε μαζί μου και έτσι αγωνιστήκαμε μέχρι την πρώτη στροφή που πέρασε μπροστά.Είχε πολύ καλό ρυθμό.

Η κίνηση ήταν μια ευκαιρία για όλους μας να περάσουμε τον μπροστινό μας και εγώ το εκμεταλλεύτηκα."







Add To Facebook Add To Twitter