Το Grand Prix του Καναδά εκτυλίχθηκε σε αγώνα στρατηγικής και σωστών επιλογών αφού τα pit stop και οι αποφάσεις των ελαστικών έπαιξαν σημαντικό ρόλο.Σπουδαία νίκη για τον Λιούις Χάμιλτον που είδε πρώτος την καρό σημαία ενώ η επιτυχία για την ομάδα της McLaren ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση της δεύτερης θέσης από τον Τζ.Μπάτον.Ο Φ.Αλόνσο που πάλεψε για τη νίκη έμεινε στην τρίτη θέση μπροστά από τις δυο Red Bull.
Κατά την εκκίνηση η πρώτη τριάδα δεν άλλαξε με τον Λ.Χάμιλτον να στρίβει πρώτος και τους Σ.Φέτελ και Φ.Αλόνσο να ακολουθούν.Πολύ καλή εκκίνηση είχε ο Μ.Σουμάχερ που από την 13η θέση ανέβηκε στην 8η ενώ οι Μάσα και Λιούτσι αναγκάστηκαν να κάνουν νωρίς το πρώτο τους pit stop εξαιτίας μιας επαφής που είχαν μεταξύ τους.
Ολοκληρώνοντας τον έκτο γύρο τα μονοθέσια που είχαν επιλέξει μαλακή γόμα ελαστικών άρχισαν να μπαίνουν στα pits για αλλαγή ελαστικών.Στον όγδοο γύρο οι Χάμιλτον και Αλόνσο μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών με τον Βρετανό να προηγείται όμως βγαίνοντας από τα pits και ενώ βρέθηκαν ρόδα με ρόδα ο Ισπανός κατάφερε να κερδίσει μια θέση.
Τα δυο μονοθέσια της Red Bull που βρίσκονταν μέχρι εκείνη τη στιγμή στις πρώτες θέσεις έκαναν pit stop στον 14ο και 15ο γύρο αντίστοιχα αφήνοντας προσωρινά τον Σ.Μπουεμί με την Toro Rosso να οδηγήσει την κούρσα.
Ο αγώνας ήταν ξεκάθαρο ότι γινόταν εντελώς απρόβλεπτος με τα μονοθέσια να μπαίνουν για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και η πρώτη θέση να εναλλάσσεται μεταξύ των οδηγών.Στα μέσα του αγώνα ο Μ.Γουέμπερ ήταν αυτός που οδηγούσε την κούρσα μιας και οι υπόλοιποι αντίπαλοί του είχαν ολοκληρώσει ένα pit stop περισσότερο.Πίσω του και με διαφορά περίπου 12 δευτερολέπτων ακολουθούσαν οι Χάμιλτον,Αλόνσο,Μπάτον και Φέτελ.Ωστόσο οι ισορροπίες ήταν σίγουρο ότι θα άλλαζαν και πάλι ανάλογα με την στρατηγική της κάθε ομάδας αλλά και την ικανότητα κάθε οδηγού στη διατήρηση των ελαστικών.
Στους επόμενους γύρους η καταπόνηση των ελαστικών στο μονοθέσιο του Γουέμπερ αλλά και η κίνηση στην οποία έμπλεξε με τελευταίους του αγώνα μείωσαν την διαφορά του από τον δεύτερο Χάμιλτον στο 1 δευτερόλεπτο.Ήταν προφανές ότι ο Αυστραλός δεν θα μπορούσε να κρατήσει για πολύ την πρωτοπορία προσπαθώντας απλά να φτάσει με τα ίδια ελαστικά όσο πιο μακριά μπορεί.Στον 50ο γύρο ο Χάμιλτον ανέκτησε την πρωτοπορία λίγο πριν ο Γουέμπερ μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών κάτι το οποίο τον έριξε στην πέμπτη θέση.Την ίδια ώρα ο Μάσα στην προσπάθειά του να κερδίσει ότι περισσότερο μπορεί έδινε τη δική του μάχη με τον Χούλκενμπεργκ για την δέκατη θέση.
Με 15 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας το ερώτημα όλων ήταν αν θα αντέξουν τα ελαστικά ή αν οι οδηγοί αναγκαστούν να ολοκληρώσουν και τρίτο pit stop.Εν τω μεταξύ στον 57ο γύρο ο Τζ.Μπάτον έχοντας καλύτερο ρυθμό από τον Φ.Αλόνσο κατάφερε να τον προσπεράσει ανεβαίνοντας στην δεύτερη θέση πίσω από τον team-mate του Λ.Χάμιλτον.
Στον 63ο γύρο ο Φ.Μάσα προσπάθησε να κερδίσει την ένατη θέση από τον Μ.Σουμάχερ όμως η προσπάθειά του δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα.Μετά από μια μικρή επαφή ο Βραζιλιάνος βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να σπάσει η μπροστά αεροτομή του μονοθεσίου του.
Τέσσερις γύρους πριν το τέλος οι πρωτοπόροι κρατούσαν τις θέσεις τους με το μυαλό των πιλότων να είναι περισσότερο στην διατήρηση των ελαστικών.Ο Σ.Φέτελ αν και έριξε τον ρυθμό του εξαιτίας ενός προβλήματος που ανέφερε δεν είχε πρόβλημα αφού η διαφορά του από τον επερχόμενο Μ.Γουέμπερ ήταν μεγάλη.
Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στον 70ο γύρο με τον Λ.Χάμιλτον κατακτά την δεύτερή του νίκη για φέτος που τον φέρνει στην πρώτη θέση της κατάταξης στο πρωτάθλημα τον οδηγών.Στην δεύτερη και τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Τζ.Μπάτον και Φ.Αλόνσο αντίστοιχα.Τα δυο μονοθέσια της Red Bull τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5 με τους Σ.Φέτελ και Μ.Γουέμπερ.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη στο Grand Prix του Καναδά:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 70 | Winner | 1 | 25 |
2 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 70 | +2.2 secs | 4 | 18 |
3 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 70 | +9.2 secs | 3 | 15 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 70 | +37.8 secs | 2 | 12 |
5 | 6 | Mark Webber | RBR-Renault | 70 | +39.2 secs | 7 | 10 |
6 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 70 | +56.0 secs | 10 | 8 |
7 | 11 | Robert Kubica | Renault | 70 | +57.3 secs | 8 | 6 |
8 | 16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 69 | +1 Lap | 15 | 4 |
9 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 69 | +1 Lap | 5 | 2 |
10 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 69 | +1 Lap | 9 | 1 |
11 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | +1 Lap | 13 | ||
12 | 17 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | +1 Lap | 16 | ||
13 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | +1 Lap | 12 | ||
14 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | +1 Lap | 11 | ||
15 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | +1 Lap | 6 | ||
16 | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | +2 Lap | 19 | ||
17 | 12 | Vitaly Petrov | Renault | +2 Lap | 14 | ||
18 | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | +4 Lap | 24 | ||
19 | 25 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | +5 Lap | 23 | ||
Ret | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | +20 Laps | 21 | ||
Ret | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | +28 Laps | 20 | ||
Ret | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | +40 Laps | 17 | ||
Ret | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | +57 Laps | 22 | ||
Ret | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | +69 Laps | 18 |
0 Comments for "Δεύτερη νίκη για τον Χάμιλτον το 1-2 η McLaren"
Δημοσίευση σχολίου