Ο Μαρκ Γουέμπερ μπορεί να ήταν ευτυχισμένος με την νίκη του στο Silverstone όμως παρουσιάστηκε εμφανώς προβληματισμένος με την συμπεριφορά της ομάδας του αυτό το τριήμερο.

Χαρακτηριστική είναι η επικοινωνία μέσω του ασυρμάτου την στιγμή που έπεφτε η καρό σημαία όπου ο Αυστραλός είπε στους ανθρώπους της Red Bull: «Καλή δουλειά παιδιά.Όχι και άσχημα για τον νούμερο 2 οδηγό» ενώ λίγο αργότερα αντάλλαξε μια περισσότερο τυπική χειραψία με τον Σ.Φέτελ.

"Δεν θα υπέγραφα συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά αν γνώριζα ότι θα εξελιχθούν τα πράγματα.Ήμουν απογοητευμένος.Θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα στο μέλλον, εγώ θα συνεχίσω να κάνω ότι έκανα μέχρι τώρα και ελπίζω αυτό να είναι αρκετό.

Στην καριέρα μου είχα λίγα εμπόδια που μερικές φορές ήταν ιδιωτικά, έτσι νομίζω ότι ο χαρακτήρας του κάθε ατόμου μπορεί να κριθεί από το πως αντιμετωπίζει την κάθε αντιξοότητα.Μερικοί οδηγοί το έχουν αυτό, εγώ το έχω λίγο περισσότερο από άλλους.Αυτό μπορεί να έχει αποτέλεσμα αλλά δεν μπορεί να γίνεται για πάντα.Θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι δεν συμβαίνει συνεχώς γιατί μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα."

[Image © Sutton Images]



Add To Facebook Add To Twitter