Το Grand Prix του Μπαχρέιν πέρασε στο παρελθόν και την σκυτάλη παίρνει η Αυστραλία και η πίστα της Μελβούρνης.Δείτε τι λένε οι πιλότοι πριν τη μάχη για τον δεύτερο γύρο....


Fernando Alonso, Ferrari
"Το 1-2 μας γέμισε αυτοπεποίθηση και ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που μας απέφερε η σκληρή δουλειά κατά τον χειμώνα,αλλά δεν θα πρέπει να θεωρούμε τίποτα δεδομένο.Πρέπει να συνεχίσουμε να πατάμε στο έδαφος,παραμένοντας ήρεμοι και διατηρώντας την αυτοσυγκέντρωσή μας στον αγώνα της Μελβούρνης.Τίποτα δεν έχει αλλάξει για εμένα,υπάρχουν τέσσερις ομάδες και οχτώ πιλότοι που μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη και πρέπει να τα δώσουμε όλα για να βρεθούμε μπροστά τους.Μου αρέσει το σιρκουί του Άλπμερτ Παρκ.Είναι ένα αρκετά τεχνικό σιρκουί με κάποιες ενδιαφέρουσες στροφές.Θα πρέπει να παρατηρήσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών με διαφορετικά φορτία καυσίμων και θερμοκρασίες που θα είναι διαφορετικές από αυτές στις δοκιμές του Μπαχρέιν.Το Σαββατοκύριακο στη Μελβούρνη είναι ένα από τα αγαπημένα μου λόγω της ατμόσφαιρας που επικρατεί.Είναι πραγματικά ιδιαίτερο και φαίνεται πως όλοι εδώ συμμετέχουν στο γεγονός αυτό.Ελπίζουμε να προσφέρουμε ένα καλό θέαμα στους θεατές."

Nico Rosberg, Mercedes GP
"Το Grand Prix της Μελβούρνης ήταν πάντα ένας επιτυχημένος αγώνας για μένα.Τα τελευταία 3 χρόνια κατάφερνα να πάρω βαθμούς από αυτό τον αγώνα και το 2008 ανέβηκα πρώτη φορά στο βάθρο τερματίζοντας τρίτος.Η Μελβούρνη είναι μια υπέροχη πόλη που μου αρέσει να επισκέπτομαι και το σιρκουί είναι συναρπαστικό.Είναι αρκετά δύσκολος αγώνας καθώς οι δρόμοι της πίστας χρησιμοποιούνται από το οδικό δίκτυο πράγμα που τους καθιστά βρώμικους.Μετά την αλλαγή της ώρας διεξαγωγής του αγώνα,από την προηγούμενη χρονιά,ένα από τα δυσκολότερα σημεία είναι ο ήλιος λόγω της καθυστερημένης έναρξης."

Michael Schumacher, Mercedes GP
"Η Αυστραλία ήταν ανέκαθεν ένας από τους κυριότερους αγώνες στο καλεντάρι της F1 και αυτό δεν έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια που συμμετείχα.Όπως και τις προηγούμενες φορές, έφτασα στην ήπειρο αρκετά νωρίς και πέρασα τις μέρες μου στις προπονήσεις,στην προσαρμογή και στην χαλάρωση ώστε να είμαι έτοιμος και ξεκούραστος το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τη Μελβούρνη και τις περισσότερες φορές, είδαμε ενδιαφέροντες αγώνες εκεί.Είμαι πολύ χαρούμενος με την έκβαση του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν.Η έκτη θέση ήταν καλή για μένα,ιδίως αν ληφθεί υπόψη πόσο λίγες φορές έχω οδηγήσει ένα μονοθέσιο μετά την αποχώρησή μου.Είμαι βέβαιος ότι η Μελβούρνη θα με βοηθήσει να βρω το ρυθμό μου ακόμη περισσότερο και ανυπομονώ για αυτό."

Jenson Button, McLaren
"Έχω κάποιες πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από τους αγώνες στην Αυστραλία.
Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους οδηγούς,το Albert Park ήταν η πρώτη μου εισαγωγή στην Formula 1,και απόλαυσα πραγματικά το ντεμπούτο μου.Το 2006 ήμουν στην pole position παρόλα αυτά δεν κατάφερα να τερματίσω.Φυσικά η περασμένη χρονιά μου μοιάζει σαν παραμύθι-πήρα την pole position και κατέκτησα την πρώτη θέση,κάτι το οποίο ήταν από τις συναρπαστικότερες στιγμές της καριέρας μου.Κοιτάζοντας την φετινή χρονιά,πιστεύω ότι υπερέχουμε στο Άλμπερτ Παρκ καθώς πιστεύουμε στην πρόοδό μας.Είναι αρκετά διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με το Μπαχρέιν.Θεωρούμε ότι αυτή η πίστα θα μας ταιριάζει περισσότερο.Έχουμε μάθει κάποια πολύ χρήσιμα πράγματα για την MP4-25 στον πρώτο αγώνα και η ομάδα είναι πρόθυμη να τις εφαρμόσει στην πράξη αυτό το Σαββατοκύριακο. "

Lewis Hamilton, McLaren
"Πάντα απολάμβανα την πίστα του Albert Park.Είχα έναν σπουδαίο αγώνα εδώ στο ντεμπούτο μου στη Formula 1 το 2007,την επόμενη χρονιά κέρδισα τον αγώνα και πέρυσι και έκανα πλήρη χρήση του KERS εδώ.Αλλά, για μένα, τα καλύτερα στοιχεία του Αυστραλιανού Grand Prix είναι οι άνθρωποι και η ατμόσφαιρα.Οι οπαδοί στις κερκίδες, οι άνθρωποι στην πόλη και η οργάνωση είναι όλα φανταστικά,και είναι ένα από τα πιο καλοδεχούμενα και χαλαρωτικά γεγονότα της χρονιάς.Πραγματικά το λατρεύω αυτό.Είχα έναν καλό αγώνα στο Μπαχρέιν,παρά την καθυστέρηση στο ξεκίνημα, πίεσα σαν τρελός στον υπόλοιπο αγώνα και είμαι ευτυχής που κατακτήσαμε κάποιους βαθμούς.Τώρα κοιτάζω μόνο την Μελβούρνη.Μου αρέσει το σιρκουί,νομίζω ότι θα πάμε καλά εκεί και δεν νομίζω να αντιμετωπίσουμε τα ίδια προβλήματα που επιβράδυναν την πορεία μας στο Μπαχρέιν."

Robert Kubica, Renault
"Συνολικά, πριν την έναρξη της σεζόν, είχα την αίσθηση ότι η Μελβούρνη θα ήταν ένας καλύτερος αγώνας για εμάς από το Μπαχρέιν.Τώρα που έχουμε δει τα υπόλοιπα μονοθέσια και συγκεντρώσαμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πού βρισκόμαστε,πιστεύω ακόμα περισσότερο ότι θα είναι ένας καλός αγώνας για εμάς.Το σιρκουί είναι μειωμένης πρόσφυσης και θα χρειαστούμε καλή μηχανική υποστήριξη,και σταθερότητα στα φρένα, έτσι ελπίζω να παρουσιαστούμε δυνατοί και να επιτύχουμε να βγάλουμε όλες τις δυνατότητες του αυτοκινήτου."

Vitaly Petrov, Renault
"Ο στόχος μου είναι να πλησιάσουμε όλο και περισσότερο στην πρώτη δεκάδα,χωρίς να προβούμε σε άλλα λάθη.Το σημαντικότερο είναι να μάθω καλά την πίστα.Πρέπει να βγω εκεί έξω για να νιώσω την άσφαλτο,να δω τα κράσπεδα,και να περπατήσω έναν γύρο ώστε να ξέρω ακριβώς το τι πρέπει να κάνω στον αγώνα.Έπειτα θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και μένει να δούμε τα αποτελέσματα."



Add To Facebook Add To Twitter