Ο Μίκαελ Σουμάχερ δήλωσε πως καταλαβαίνει την απογοήτευση των οπαδών του για την έκτη θέση που κατέλαβε στο Μπαχρέιν,παρόλα αυτά τους υπενθύμισε ότι δεν είναι μάγος...











Τρία χρόνια μετά την αποχώρησή του ο Γερμανός πιλότος της Formula 1 επέστρεψε στην ενεργό δράση και η θέση που κατέκτησε στον πρώτο αγώνα προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις.Αν και κάποιοι πανηγύρισαν για την έκτη θέση,ένα αξιοπρεπές επίτευγμα έπειτα από την αδράνεια τριών ετών,ο Σουμάχερ παραδέχεται ότι αρκετοί περίμεναν κάτι καλύτερο από αυτόν.

"Ξέρω ότι οι άνθρωποι δείχνουν μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και είμαι υπερήφανος για αυτό,αλλά δεν είμαι μάγος.Είμαι ένας απλός άνθρωπος," δήλωσε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Για το γεγονός του ότι ο team-mate του Νίκο Ρόσμπεργκ τερμάτισε πάνω από τον ίδιο είπε: "Είναι ένας πολύ καλός και γρήγορος οδηγός.Δεν νομίζω ότι πρέπει να ντρέπομαι για την θέση μου στο Μπαχρέιν."

Κοιτάζοντας τον επόμενο αγώνα στην Αυστραλία ο 41άχρονος πιλότος παραδέχτηκε πως η Mercedes GP έχει αρκετό δρόμο μπροστά της για να φτάσει την Red Bull, την Ferrari, ακόμη και την McLaren.

Επιπλέον πρόσθεσε: "Είμαι εδώ κυρίως για την ευχαρίστηση αλλά δεν θέλω μόνο να περνάω καλά,θέλω να νικάω.Η χαρά είναι πολύ μεγαλύτερη αν συνδυάζεται με μια νίκη."



Add To Facebook Add To Twitter