O επικεφαλής του ομίλου Ferrari (FCA )  Sergio Marchionne  αγόρασε στην ουσία την ελβετικη Sauber, με σκοπό να επαναφέρει την Alfa Romeo στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η Alfa Romeo Sauber θα χρησιμοποιήσει Power Unit 2018 Specs της Ferrari, και μάλιστα θα μπορεί να επωφελείται από κάθε step προόδου του. 
Σκοπός της FCA είναι να δημιουργηθούν δύο ομάδες στην F1 στα πρότυπα της συμμετοχής του VAG στο WEC με Audi και Porsche, απλώς θα μοιράζονται το κονδύλι του κινητήρα αφού, τουλάχιστον στις πρώτες σεζόν, θα είναι κοινός μεταξύ Alfa Romeo Sauber καιScuderia Ferrari.
Το νέο μονοθέσιο είναι διακοσμημένο σύμφωνα με τα χρώματα της Alfa Corse και με έντονη αναφορά στα σήματα του παρελθόντος. 
Η Sauber διαθέτει μία από τις πλέον σύγχρονες αεροσύραγγες του Πρωταθλήματος και η τεχνογνωσία της στην κατασκευή σασί είναι κορυφαία. Έχοντας λυμένα τα οικονομικά προβλήματα χάρη στην κάλυψη των εξόδων της Power Unit από την FCA αλλά και νέους χορηγούς που θα φέρει η Alfa Romeo, και όντας ενισχυμένη με νέους μηχανολόγους, πολλοί εκ των οποίων θα έρθουν κατευθείαν από το Maranello και απλώς θα αλλάξουν φόρμες με άλλες της Alfa Romeo, θα μπορέσει να επικεντρωθεί στο σχεδιασμό ενός ανταγωνιστικού μονοθεσίου για να διεκδικήσει τουλάχιστον μια αξιοπρεπή παρουσία στην πρώτη 6άδα των κατασκευαστών και από εκεί και πέρα να χτίσουν για το μέλλον.
Η Alfa Romeo έχει μακρά ιστορία στην Formula 1, και προγενέστερα στα Grand Prix ανά την Ευρώπη, αφού κατέκτησε με τον Nino Farina και τον Juan Manuel Fangio τα δύο πρώτα Πρωταθλήματα του θεσμού το 1950 και το 1951. Επέστρεψε στα τέλη του 1970 σαν ανεξάρτητη ομάδα και έπειτα σαν προμηθευτής κινητήρων και ετοιμαζόταν να ρίξει στη μάχη τον πρώτο κινητήρα V10 στην ιστορία του θεσμού, πριν από Renault και Honda και ασφαλώς πριν την Ferrari, αλλά το όλο πλάνο μπήκε στο ψυγείο μετά την εξαγορά της από την Fiat που έριξε όλο το βάρος στην Scuderia Ferrari.
Η νέα προσπάθεια θα χαρακτηριστεί από την υποστήριξη της Ferrari και δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε ότι η FCA θα αφήσει εντελώς ελεύθερη την νέα ομάδα να διεκδικήσει νίκες από την Scuderia αλλά απλώς θυμίζουμε πως την εποχή της Autodelta του Carlo Chiti και του V10 του D’Agostino ο πρώτος στόχος ήταν να περάσουν τη Ferrari και μετά όλα τα υπόλοιπα…..







Add To Facebook Add To Twitter